Main Menu

Portals

More

Translate

MUHSD 2019-20 Student Handbook Notice Prohibiting Sexual Harassment



Spanish & Hmong Versions

Distrito Escolar de Preparatorias de la Unión Merced (MUHSD) Aviso de No Discriminación

Distrito Escolar de Preparatorias de la Unión Merced (MUHSD) Aviso de No Discriminación


La Junta Directiva de MUHSD prohíbe la discriminación ilegal, el acoso, la intimidación o la amenaza escolar contra cualquier grupo protegido, como se identifica en el Código de Educación 200 y 220 y el Código Gubernamental 11135, incluyendo sexo real o percibido, orientación sexual, género, identificación de grupo étnico, raza u origen étnico, ascendencia, origen nacional, nacionalidad, religión, estatus migratorio, color, discapacidad mental o física, edad, estado civil o parental, identidad de género, expresión de género o información genética, o sobre la base de la asociación de una persona con una persona o grupo con una o más de estas características reales o percibidas en cualquier programa o actividad del distrito que recibe o se beneficia de la asistencia financiera estatal (5 CCR 4610).

Para Asistencia ante el Acoso y Discriminación en el Sitio Web de MUHSD, Harassment & Discrimination Assistance.

INTIMIDACIÓN / ACOSO NO SEXUAL

Los alumnos están protegidos contra el acoso escolar por cualquier persona en cualquier programa o actividad escolar, incluso en el plantel escolar, en el autobús escolar o fuera del plantel durante una actividad patrocinada por la escuela.

La intimidación se define en la publicación Intimidación en la Escuela del Departamento de Educación de California (2003) como "un deseo de lastimar, una acción dolorosa, un desequilibrio de poder y repetición (típicamente) más un uso injusto del poder y un disfrute evidente por parte del agresor [eso conduce a] una sensación de ser oprimido por parte de la persona oprimida".

Algunos ejemplos de acoso son: acoso físico, escrito, verbal u otro, amenazas, intimidación, acoso cibernético, causar lesiones corporales o cometer actos de violencia por odio contra cualquier otro alumno o personal escolar. El acoso cibernético incluye la transmisión de comunicaciones hostiles, amenazas directas u otros textos, sonidos o imágenes dañinos en Internet, redes sociales u otras tecnologías utilizando un teléfono, computadora o cualquier dispositivo de comunicación inalámbrico. También incluye ingresar a la cuenta electrónica de otra persona y asumir la identidad de esa persona para dañar la reputación de esa persona. (BP 5131.2 - Intimidación).

Informe al Distrito Escolar


Paso 1. Prepare Su Informe

Presente su informe lo antes posible después de que ocurra el incidente. Un informe puede ser verbal o escrito. Asegúrese de describir la conducta o el incidente y explique por qué cree que se ha cometido intimidación / acoso no sexual. Informe del incidente a cualquier miembro del personal de la escuela.


Paso 2: El Distrito Escolar Revisa Su Informe

Una vez que el distrito recibe su informe, un administrador le explicará el procedimiento de investigación y se asegurará de que se lleve a cabo una investigación inmediata y exhaustiva.


Paso 3: El Distrito Escolar Responde a Su Informe

Si se determina que ha habido una intimidación / acoso no sexual, la escuela aplicará las medidas correctivas adecuadas que deban tomarse para abordar la intimidación y la prevención de represalias.

Aviso Federal del Título IX que Prohíbe la Discriminación Basada en el Sexo y el Acoso

El Distrito de Escuelas Preparatorias de la Unión Merced se compromete a proporcionar programas educativos, actividades y servicios que estén libres de discriminación ilegal basada en el sexo, tal como lo exige el Título IX de las Enmiendas de Educación de 1972. Los distritos que reciben fondos federales deben cumplir con las regulaciones del Título IX.

Las consultas sobre todos los asuntos, incluidas las quejas, con respecto a la implementación del Título IX en el Distrito pueden remitirse a los funcionarios del Distrito que figuran a continuación en las siguientes direcciones y teléfonos:


Coordinador del Titulo IX


Debbie Glass, Directora de Equidad y Responsabilidad

3430 “A” St. Atwater, CA 95301

Teléfono: 209-325-2065

Correo Electrónico: gglass@muhsd.org

Para asuntos que involucren los Alumnos con Discapacidades:


Cristi Johnson, Directora de Apoyo Estudiantil

3105 “G” Street, Merced, CA 95340

Teléfono: 209-325-2121

Correo electrónico: CHJohnson@muhsd.org


Puede denunciar la discriminación y el acoso discriminatorio por motivos de género a cualquier miembro del personal escolar o al Coordinador del Título IX del distrito, mencionado anteriormente. La información de los informes y un formulario de informes en línea se encuentran en:

Harassment & Discrimination Assistance.


ACOSO SEXUAL


Los alumnos y el personal están protegidos contra el acoso sexual por cualquier persona en cualquier programa o actividad escolar, incluso en el plantel de la escuela, en el autobús escolar o fuera del plantel durante una actividad patrocinada por la escuela (BP 5145.7- Acoso sexual)

El acoso sexual es una conducta o comunicación no deseada que es de naturaleza sexual cuando:

  • A un alumno o empleado se le hace creer que debe someterse a conductas o comunicaciones sexuales no deseadas para obtener algo a cambio, como una calificación, un ascenso, un lugar en un equipo deportivo o cualquier decisión educativa o laboral.
  • La conducta interfiere sustancialmente con el rendimiento educativo de un alumno, o crea un entorno educativo o laboral intimidante u hostil.

Ejemplos de Acoso Sexual:

  • Presionando a una persona para obtener favores sexuales
  • Toques no deseados de naturaleza sexual
  • Escritura grafiti de carácter sexual
  • Distribuir textos sexualmente explícitos, correos electrónicos o imágenes
  • Hacer chistes sexuales, rumores o comentarios sugestivos
  • Violencia física, incluyendo violación y asalto sexual

Los alumnos también tienen el derecho de presentar una queja formal. Para obtener una copia de la política y el procedimiento de acoso sexual de su distrito, comuníquese con la oficina de su escuela o distrito, o véalo en línea aquí: Harassment & Discrimination Assistance.

OPCIONES DE INFORMES: DISCRIMINACIÓN Y ACOSO SEXUAL


Si cree que ha sufrido acoso sexual en la escuela, tiene derecho a presentar un informe. Antes de presentar un informe, puede informar a cualquier persona de su escuela o informar al Director de Apoyo Estudiantil del Distrito escolar o al Coordinador del Título IX, que se mencionan anteriormente.

Informando al Distrito Escolar

Paso 1. Prepare Su Reporte

En la mayoría de los casos, los informes deben presentarse dentro de los seis meses posteriores a la fecha del incidente o la conducta que se trata en el informe. Un informe puede ser verbal o escrito. Asegúrese de describir la conducta o el incidente y explique por qué cree que se ha producido el acoso sexual. Los alumnos pueden comunicarse con cualquier miembro del personal escolar o con el Coordinador del Título IX del distrito.

Paso 2: El Distrito Escolar Revisa Su Informe

Una vez que el distrito recibe su informe, el coordinador o persona designada le dará una copia del procedimiento de informe y se asegurará de que se lleve a cabo una investigación inmediata y exhaustiva.

Paso 3: El Distrito Escolar Responde a Su Informe

En su respuesta por escrito, el distrito incluirá los hallazgos de cada alegación en su informe y su estado de justificación. Tanto las partes informantes como los que respondan recibirán una carta de determinación al finalizar la investigación.

Informando al Departamento de Educación de California - Oficina de Igualdad de Oportunidades

Si no está de acuerdo con la decisión del distrito escolar, la ley estatal brinda la opción de presentar una queja formal ante el Departamento de Educación de California, Oficina de Igualdad de Oportunidades. Este es un proceso separado que puede tener lugar si se produce una de estas dos condiciones: (1) ha completado el proceso de quejas del distrito, o (2) el distrito no ha seguido el proceso de quejas correctamente.


Tiene 20 días calendario para presentar una queja ante el Departamento de Educación de California, Oficina de Igualdad de Oportunidades, desde el día en que recibió la decisión del distrito.

Puede enviar su queja por escrito a:

Departamento de Educación de California- Oficina de Igualdad de Oportunidades:

Correo Electrónico: oeoinfo@cde.ca.gov / Teléfono: 916-445-9174 / Fax: 360-664-2967

Correo Postal o entrega personal: 1430 N Street, Suite 5602, Sacramento, CA 95814-5901


Daim Ntawv Ceeb Toom Kev Tsis Pub Ntxub Ntxaug Tsev Kawm Ntawv Theem Siab Nroog Merced (MUHSD)

Daim Ntawv Ceeb Toom Kev Tsis Pub Ntxub Ntxaug Tsev Kawm Ntawv Theem Siab Nroog Merced (MUHSD)


Pawg Neeg Hauj Lwm Ntawm Lub Koom Haum Tsev Kawm Theem Siab Ntawm Nroog Merced (MUHSD) txwv tsis pub kev ua phem, kev yuam, kev tso khav thawj yuam cai, los sis kev thab plaub yam tsis raug cai tawm tsam rau txhua pab pawg uas raug tiv thaiv raws kev raug taw qhia nyob qab tswj hwm ntawm Tus Zauv Feem Kev Kawm 200 thiab 220 thiab Tus Zauv Ntawm Tsoom Fwv 11135, suav nrog tus poj niam los sis txiv neej, kev ua plees ua yig, poj niam txiv neej, poj niam txiv neej, poj niam txiv neej, poj niam txiv neej, poj niam txiv neej, los yog cov ntaub ntawv caj ces, los yog nyob ntawm tus neeg koom nrog ib tus neeg los yog ib pab pawg uas muaj ib los yog ntau dua ntawm cov kev xav tau los yog pom tau hauv ib qho kev pab cuam los ntawm kev pab cuam nyiag txiag (5 CCR 4610).

Rau Kev Pab Cuam Kev Thab Zes thiab Kev Ntxub Ntxaug ntawm Tsev Kawm Ntawv Theem Siab Nroog Merced (MUHSD), Harassment & Discrimination Assistance.

KEV UA PHEM THAB PLAUB/UA TSI YOG UA PLEES UA YI

Cov tub ntxhais kawm raug tiv thaiv ntawm kev thab plaub los ntawm ib tug neeg twg hauv ib qho kev kawm los sis kev ua dej num, xam rau hauv tsev kawm ntawv lub tsev kawm ntawv, hauv tsev kawm ntawv lub tsheb npav, los sis tawm sab nraum lub tsev kawm ntawv.

Kev thab plaub tau sau tseg hauv Chav Hai Kam Kev Kawm California (CDE) ua tau luam tawm “Kev Thab Plaub ntawm Tsev Kawm Ntawv” ua “kev ntshaw kev mob, kev ua phem, kev tsis txaus siab thiab rov qab ua dua (feem ntau) ntxiv rau kev siv lub hwj chim thiab kev lom zem los ntawm tus neeg ua phem [ua rau] kev nkag siab ntawm kev tsim txom ntawm lub hom phiaj”.

Piv txwv ntawm kev thab plaub yog: cev nqaij daim ntawv, sau ntawv, hais lus, los sis lwm yam kev thab plaub, hem, ua kom ntshai, ua phem hauv is taw nev (internet), ua rau lub cev raug mob, lossis ua phem rau lwm tus tub ntxhais kawm los sis tsev kawm ntawv cov neeg ua hauj lwm.Kev thab plaub internet (Cyberbullying) muaj xws li kev xa kev cuam tsuam rau kev sib tham, kev ua phem ncaj qha los sis tej ntawv uas muaj teeb meem, lus, los sis duab uas hais mob rau hauv Internet, tej chaw sib koom los sis lwm cov kev siv ntawm lub xov tooj, lub khoos pis tawj los sis ntawm kev txuas txhua qhov cuab yeej wireless.Nws tseem hais txog kev rhuav tshem rau lwm tus tus kheej hauv hluav taws xob thiab yog tias tus neeg ntawd yog tus ua kom puas rau tus neeg ntawd lub koob npe nrov.(BP 5131.2 - Kev thab plaub).

Tshaj tawm rau Lub Tuam Tsev Kawm Ntawv

Kauj ruam 1. Npaj Koj Daim Ntawv Tshaj Tawm

Sau koj daim ntawv qhia sai li sai tau tom qab qhov teeb meem tshwm sim.Ib daim ntawv tshaj tawm yuav hais lus los sis sau ntawv.Nco ntsoov piav txog tus cwj pwm los sis qhov teeb meem thiab piav qhia vim li cas koj thiaj ntseeg tias kev thab plaub/ua tsis yog kev plees ua yi tau muaj lawm.Qhia qhov teeb meem rau cov neeg ua hauj lwm hauv tsev kawm ntawv.

Kauj ruam 2: Tuam Tsev Kawm Tshawb Nrhiav Koj Qhov Kev Tsis Txaus Siab Thaum koog tsev kawm ntawv tau txais koj daim ntawv, tus thawj tswj hwm yuav piav qhia txoj kev tshawb nrhiav thiab ua kom paub tseeb tias muaj kev tshawb nrhiav sai thiab meej.

Kauj ruam 3: Tuam Tsev Kawm teb rau Koj Tsab Ntawv

Yog tias nws raug txiav txim tias kev thab plaub/ua tsis yog kev sib deev tshwm sim, lub tsev kawm ntawv yuav tsum tau ua raws li cov kev txhim kho uas tsim nyog yuav tsum tau coj los daws qhov teeb meem thiab kev tiv thaiv kev pauj.

Tsoom Fwv Nqe IX Daim Ntawv Ceeb Toom Txwv Tsis Pub Muaj Kev Sib Deev Thiab Kev Ua Phem

Tsev Kawm Ntawv Theem Siab Merced (MUHSD) tau cog lus los muab kev kawm, kev ua ub no thiab cov kev pab cuam uas tsis muaj kev ntxub ntxaug raws li kev sib deev raws li nqe IX ntawm Cov Kev Hloov Kho Kev Kawm Ntawv xyoo 1972.Cov tsev kawm tau txais nyiaj txiag los ntawm tsoom fwv qib siab yuav tsum tau ua raws li Nqe IX cov cai.

Nug txog txhua yam teeb meem, suav nrog rau kev tsis txaus siab, txog cov kev siv ntawm Nqe IX hauv tsev kawm tuaj yeem raug xa mus rau tus (cov) neeg ua hauj lwm hauv tsev kawm cov tub ua hauj lwm uas raug teev tseg rau hauv cov chaw nyob thiab cov xov tooj nram qab no:

Tus Saib Xyuas Nqe IX Debbie Glass, Tus Thawj Coj ntawm Kev Ncaj Ncees thiab Kev Ris Dej Num 3430 “A” St. Atwater, CA 95301 Tus Xov tooj: 209-325-2065 E-mail: dglass@muhsd.org

Txhawm rau cov teeb meem uas cuam tshuav nrog Cov Tub/Ntxhais Kawm uas Xiam Oob Khab: Cristi Johnson, Tus Thawj Coj ntawm Tub Kawm Ntawv Txhawb Nqa 3105 “G” Street, Merced, CA 95340 Tus Xov tooj: 209-325-2121 E-mail: CHJohnson@muhsd.org

Koj tuaj yeem hais qhia txog kev ntxub ntxaug thiab kev ua phem cais raws li tus poj niam los txiv neej rau ib tus neeg ua hauj lwm hauv tsev kawm ntawv los sis rau koog tsev kawm ntawv tus saib xyua Nqe IX, nyob rau saum toj. Kev tshaj tawm cov ntaub ntawv thiab daim ntawv hauv online muaj nyob ntawm: https://merced.finalsite.com/educational-services/equity- accountability/new-page

KEV UA PHEM KEV SIB DEEV

Cov tub ntxhais kawm thiab cov neeg ua hauj lwm raug tiv thaiv los ntawm ib tus neeg hauv tsev kawm ntawv los sis kev ua si ib qho, xws li nyob hauv tsev kawm ntawv, hauv tsev kawm ntawv lub tsheb npav, los sis tawm sab nraum lub tsev kawm ntawv (BP 5145.7 - Kev Ua Pheem Kev Sib Deev)

Kev sib thab ua plees ua yi yog tus cwj pwm tsis zoo los sis kev sib txuas lus uas yog kev sib daj sib deev thaum muaj:

• Ib tug me nyuam kawm ntawv los sis neeg ua hauj lwm raug tsim los ntseeg tias nws yuav tsum xa nws mus rau kev ua plees ua yig los sis kev sib txuas lus kom thiaj li tau txais yam khoom rov qab, xws li qib, nce qib, qhov chaw ntawm pab pawg kislas, los sis kev txiav txim siab kawm los sis kev ua hauj lwm, los yog

• Tus cwj pwm cuam tshuam kev cuam tshuam nrog tus tub ntxhais kawm kev kawm ntawv, los yog tsim kev kub ntxhov los sis kev ua phem rau kev kawm los sis chaw ua hauj lwm.

Cov Kev Piv Txwv ntawm Kev Yuam Deev:

• Kev yuam ib tug neeg twg kom muaj kev xav sib deev

• Tsis txaus siab txog kev sib chwv ua xav deev

• Kos tej duab uas muaj kev xav sib deev

• Muab cov ntawv sau txog kev sib daj sib deev, emails, los sis kos duab

• Kev hais lus tso dag, lus xaiv, lossis muab lus qhia txog kev sib deev

• Kev ua nruj, suav nrog kev ua phem thiab kev yuam deev

Cov tub ntxhais kawm ntawv tseem muaj cai sau ntawv tsis txaus siab.Yog xav luam ntawm koj lub cheeb tsam tsev kawm ntawv txoj cai thab plaub thiab kev ua hauj lwm, hu rau koj lub tsev kawm los sis lub chav tsev kawm ntawv, los sis saib nws hauv online ntawm no: Harassment & Discrimination Assistance.

KEV XAIV KEV SAU NTAWV: KEV NTXUB NTXUAG THIAB KEV THAB KEV SIB DEEV Yog koj ntseeg tias koj tau ntsib kev ua plee ua yi tom tsev kawm ntawv, koj muaj cai sau ntawv tshaj tawm.Ua ntej koj sau tsab ntawv tshaj tawm tsis txau siab, koj tuaj yeem qhia rau leej twg hauv koj lub tsev kawm ntawv los sis kev tshaj qhia rau tsev kawm ntawv tus Thawj Coj Kev Pab Txhawb Me nyuam kawm ntawv los sis Tus Neeg Saib Xyuas Nqe IX, uas tau teev nyob rau saum toj no.

Tshaj tawm rau Lub Tuam Tsev Kawm Ntawv

Kauj ruam 1.Npaj Koj Daim Ntawv Tshaj Tawm Feem ntau, cov ntawv ceeb toom yuav tsum xa tuaj tsis pub dhau rau lub hli txij li hnub tim los ntawm qhov teeb meem los sis kev coj ua uas yog lub ntsiab lus ntawm tsab ntawv.Ib daim ntawv tshaj tawm yuav hais lus los sis sau ntawv.Nco ntsoov piav txog tus cwj pwm los sis qhov teeb meem thiab piav qhia vim li cas koj thiaj ntseeg tias kev thab ua tsis yog kev plees ua yi tau muaj lawm.Cov tub ntxhais kawm tuaj yeem sib txuas lus nrog ib tus neeg ua hauj lwm hauv tsev kawm ntawv los sis tus saib xyua Nqe IX.

Kauj ruam 2: Tuam Tsev Kawm Tshawb Nrhiav Koj Qhov Kev Tsis Txaus Siab Thaum tsev kawm ntawv tau txais koj daim ntawv, tus thawj saib xyuas los sis tus neeg raug tso cai yuav muab ib daim ntawv theej rau koj Tshaj tawm txoj hauj lwm thiab kom paub tseeb tias muaj kev tshawb fawb sai thiab meej.

Kauj ruam 3: Tuam Tsev Kawm teb rau Koj Tsab Ntawv Hauv nws daim ntawv sau teb, tsev kawm ntawv yuav suav cov kev tshawb pom los ntawm txhua qhov kev iab liam hauv koj tsab ntawv, thiab nws txoj cai tseem ceeb.Tsab ntawv tshaj tawm thiab cov tog neeg sawv daws yuav tau txais tsab ntawv txiav txim siab thaum ua tiav qhov kev tshawb nrhiav.

Tshaj tawm rau Fab Hauj Lwm Saib Xyuas Kev Kawm hauv Xeev California (CDE) - Lub Chaw Hauj lwm Vaj Huam Sib Luag Yog koj tsis pom zoo rau lub tsev kawm ntawv li kev txiav txim, txoj cai li choj hauj xeev kuj muab qhov kev xav txhawm rau xa qhov kev thov rov taug plaub dua yam raug cai rau Fab Hauj Lwm Saib Xyuas Kev Kawm hauv Xeev California (CDE) - Lub Chaw Hauj lwm Vaj Huam Sib Luag.Qhov no yog tus txheej txheem cais uas yuav ua tau yog tias ib qho ntawm ob qho kev mob tshwm sim: (1) koj tau ua tiav cov txheej txheem tsev kawm ntawv qhov kev tsis txaus siab, los sis (2) lub tsev kawm ntawv tsis ua raws li qhov kev tsis txaus siab kom raug.

Koj muaj 20 hnub (diam ntawv hlig) ua daim ntawv foob rau Fab Hauj Lwm Saib Xyuas Kev Kawm hauv Xeev California (CDE) - Lub Chaw Hauj lwm Vaj Huam Sib Luag los ntawm hnub koj tau txais qhov kev txiav txim siab ntawm tsev kawm ntawv.

Koj tuaj yeem xa koj daim ntawv tsis txaus siab mus rau: Fab Hauj Lwm Saib Xyuas Kev Kawm hauv Xeev California (CDE) - Lub Chaw Hauj lwm Vaj Huam Sib Luag: Tus Email: oeoinfo@cde.ca.gov ǀ Xov tooj: 916-445-9174 ǀ Fev: 360-664-2967 Xa Mail los sis txais xa mus: 1430 N Street, Suite 5602, Sacramento, CA 95814-5901